Saturday 27 August 2011

internet..internettt

balik2 rumahje sakit hati aku dibuatnyerrr..bukan kali pertame..tapi dh banyakkk kali dhh...
bapak aku kongsi intrnt wireless dgn 3 org jiran..so murahlerr bayarnyerr...tapi main power kat rmh jiran..
jiran ni pulak anak kecik lagi..so internet2 ni bkn satu perkara keutamaan la utk die..family aku ni pulak semue nyerr dh beasorrr..mmg internet ni dh ibarat makanan ruji dh dlm kehidupann..kalau tak de nasi pown takpelahh..asalkan ade internet..hissshhh obsesss

nak dijadikan criterr...internet ni ade timing die..kadang2 die teroff..so org rmh tu kene on kan balik..
tapi gatal miang betul jiran aku tuhh..die bkn alert pon..so stp tuhh laaa kalau nk on balik,,trpkse call die,...nk djdkan ceriterr lagi ..die ni dhlah pesen y bkn lekat kat rmh..tidor pon awalll..oiii..mengganggu tau x???!!!
nk bolehh teron semulerrr,,,berjanggut aku tunggu...kadanggg tuhh sampai gugur janggut2 tuhh tapi still tak teron lagii..perghhhh,,,berasap aku rase!!

aku kat klj gune wimax..tp tau2 jelah..wimax ni ade limit,..aku ni pulak hantu tengok u-tube..aku suke sangat la tuhh..nak2 dokumentariii...perghhhh kalau dh boleh tgk tuhh...terase berade di awang2an,,,,tapi tulah kelemahan bile ade limit...terpakselahh aku menahan diri..so aku mmg stp kali balik rumah aku berazam nk download video2 sbyk mungkin..so kat kolej blhlahh aku tgkk..so takdelahh aku ternganga di mase kelapangan....aisehhhh!!so bile balik rumah jadi pulok mcm nii..aku rase emo gilerr...rase nk tampor je jiran aku tuhh////slh kitorg gak tpi sape srh menerime pelawaan kongsi die...tapi mane kitorg tau perangai lagu nihh..perghhh...kiranya ku tahu..

ayah aku katerr nk terminate laa dgn y die ..nk psg y kitorg punyerr persendiriann tapi nk srh abg aku wat mmndankan die keje undr telekom blh dpt murh skitt..tapiii bilerr nk buat tuh..nk tunggu boleh balikk...aishhhh berjanggut lagi la ku jawabnyerrr/////

aku tampor jugok pok cik tuhh..penat tauuu balik2 je jd mcm ni..die hapyy je blk kampung ms skrg..happptuihhh betull!
malas layan ke mu pok cikkk...


0 comments:

Post a Comment